onsdag 29 juli 2009

Vaxholm nästa!

I går träffade jag Ann i Täby. Åt massa sushi så jag mådde illa och därefter köpte vi massa godis och såg The Proposal på bio. Den var riktigt bra! Superrolig och romantisk - tjejfilm skulle man kunna säga :-)

Efter att ha sovit uselt vaknade man till solsken!

Tvingar ut barnen som börjar snickra för fullt!
Till lunch drog jag och barnen till Vaxholm.


Promenerar ända till hembygdsgården för att äta men där tog de visst inte kort så vi får promenera tillbaka till centrum och äta där i stället. Hamnade på italienska Portobello. Alexius och Emma var superhungriga så de åt sig nästan mätta på majs, pizzasallad och bröd innan pannkakan kom. Jag åt Vaxholmsströmming och potatismos :-) Kaffe och kaka till efterrätt.

Tittar på båtar och avslutar med att köpa glass på vägen hem.

Väntar nu på att Robert kommer hem. Ska grilla kyckling till middag men fram till dess ska jag sätta mig i solen med en tidning... ska ta till vara på de sista semesterdagarna :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar