tisdag 10 mars 2009

Vintern är tillbaka...

Efter att fått höra fåglarna kvittra på mornarna och se snödropparna titta upp i rabatterna så trodde man att våren var på väg... men icke sa nicke.... en dm snö ute när man tittar ut på tisdagmorgonen... ville bara dra täcket över huvudet... det har fortsatt snöa hela dagen... blev påminnd om hur skönt det är att inte behöva ha snö hela vintern som hemma i Ström :-)

Efter dagis så blev det pulkaåkning och snowracer åkning med Sara o Dion. Blev även bjudna på middag så jag har haft det lyxigt värre. Kom hem halv åtta och barnen var då så trötta att de knappt orkade med sig själva... Efter sagoläsning så somnade de sött...

(Tog faktiskt med mig kameran och skulle fota barnen ute i snön men batterina tar ju slut hela tiden... att handla batterier på IKEA är som att spela på lotto... har man tur så fungerar dom en stund i alla fall men oftast så är de bara skit ... ändå köper jag batterier där varje gång jag är där... hmm. IKEA är min favo affär men batterier ska jag nog köpa någon annanstans i fortsättningen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar