söndag 30 augusti 2009

Tjejmilen... nä shoppingmilen!!!

Åkte in till stan idag... började som farsan med en korv med bröd:-)
Sen var det sträckan Östermalm - Gallerian - Drottninggatan -Östermalm som gällde... jag hittade till och med dit jag skulle :-) Inte illa för att vara mig... Kavaj och byxa hittade jag på Mexx, vilket jag kanske inte borde ha hittat men men... den var snygg så... Shopade ett helt kit med ID Bare Escentuals produkter... ska bli kul att testa dem i morgon bitti och se om det blir bra eller om jag blev helt lurad...
Barnen handlar man ju så klart alltid något åt... svårt att låta bli...
Det dumma med att åka tåg in till stan är att man inte har någon bil att lägga påsarna i när de blir för tunga... vilket gör att man till slut får åka hem för att man orkar inte bära längra... kanske tur...
Nöjd över dagen i varje fall!

1 kommentar:

  1. Haha därför man ska ha med sig en karl som kan bära alla påsar! ;-)

    Trist att jag fick feber hade verkligen sett fram emot en shopping dag med dig, men som sagt vi får boka in en ny dejt! Kram Ann

    SvaraRadera