torsdag 8 oktober 2009

Lilleman har blivit stor...

I går morse låg Alexius i min säng så jag fick säga åt honom att gå och lägga sig i sitt eget rum så att vi kunde komma och uppvakta honom. Ja må du leva.... gissa om det var en helnöjd kille!
Öppna paket är inte längre något problem. Han har ju även tjuvstartat med paketöppnandet när han var i Strömsund, öppna paket när man har över 40 grader var inga problem =)
Även dagen innan så var det presentdags då Benny och Sara hälsade på. Problemed då var att han bland annat fick en liten "riktig" hammare... som han skulle ha när han sov... och som han tog med sig till min säng mitt i natten... jag sov med kudden över huvudet för att ta skydd...
Tack för alla presenterna säger Alexius!Självklart ska man ha fiskdamm när man fyller år och är liten... men en sko var väl inte den bästa fisken att få... Tårtdags... men tomteblosset var mest bara läskigt tyckte Alexius. Sara, Micke, Rebecca och Lovina kom och uppvaktade Alexius och jag bjöd på middag. Barnen fick pasta och köttbulls/prinskorvs-spett. Alexius åt så det stod ut genom öronen på honom så han orkade ingen tårta... :-) Idag efter dagis så blev det orkester i tv-rummet... påminner om ett kort på mig och brorsan när vi var små... (kan inte minnas att jag fick röra trumsettet) :-) När Emma satte sig vid trummsettet och körde igång så ropade hon till mig i köket och undrade om jag tyckte det lät fantastiskt... och man kunde ju inte annat än säga att det lät underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar