lördag 24 oktober 2009

Barnen sover och mina öron passar på att vila...

Nu har barnen varit hemma i tre dagar och de börjar typ klättra på väggarna... Måste erkänna att tålamodet inte längre är på topp men men... de är ju så söta kolla bara in min lilla ängel...

Emmas gloria är lite på sne och det har märkts av idag ;-)
Var en sväng på leksaksaffären idag (efter att jag fått en halvtimmas ryggmassage på gymet... som Robert bokat in åt mig... det ni!), hur som hellst... skulle bara kika lite på presenter... men Emma fick en ängelklädsel och Alexius en riddar cape... Maskerad time på dagis till veckan.

Undra vem som bor i det här rummet?Emma blir alltid så glad när man fixar i hennes rum... undra vem hon brås på? Har nu äntligen satt upp hennes mätsticka som vi köpte på leksaksaffären i Strömsund. Det är såååå mycket rosa så ni kan inte ana...Alexius har gjort sin egen myshörna där han tar sin morgonfika medan Emma låg med feber.

Håller på att fixa till det nya matrummet... trodde först att det skulle bli för litet men det blir perfekt... behöver inte slå ut någon vägg:-)Den som spar han har... fick ett presentkort av Therese på MIO för ett år sedan... eller var det två kanske... och nu har jag äntligen tagit mig dig, och jag sprang runt där varv på varv... kommer att springa där fler gånger också kan jag lova:-)

Här är några köp jag gjorde... Ett blockljus i koppar som passar perfekt till fondtapeten i tv-rummet

Och ett SIA blockljus som doftar helt underbar och en ljuslykta till! :-) Helnöjd!

1 kommentar:

  1. Guud va söta dom är!! Och bilden på Emma är jätte fin! Tror du tycker det är minst lika roligt som Emma att fixa med hennes rosa rum ;-) /Kram Ann

    SvaraRadera