fredag 15 maj 2009

Första fredagen utan godsaker...

Kom precis hem från Rebecca. Konstigt vad mycket tid man får över när man inte ska äta hela tiden, eftersom jag inte fick äta massa godsaker i kväll så fick jag tid till promenad och kunde samtidigt umgås med Rebecca.

Skönt att det är ljust så länge så att man kan vara ute så sent ... visseligen kan man ju vara ute sent fast det är mörkt men det är inte lika roligt...

Har haft fredagsmys med barnen... de myste i soffan och lekte och åt godsaker... men inga godsaker för mig inte... här är det kesella och havregrynsgröt som gäller:-)

Efter att Anders har varit här i veckan, då han gått på kostrådgivarutbildning, så är vi nu på diet... eller rättare sagt Robert är på diet och jag tänker inte vara sämre, kan han så kan jag. Skulle behöva några värphönor med tanke på alla ägg vi ska äta på morgonen. Dock vet jag att nästa helg så kommer dieten att braka ha ha...

Emma önskar att hon får åka till mormor och morfar och jag lovade henne att det blir så till sommaren... och då vill hon vara i lilla huset och i tältet och hon vill att lillebror får följa med:-) ... så vi hoppas att tältet finns kvar:-)

2 kommentarer:

  1. Hmm behöver du hålla diet?! Skriv ett inlägg om hur ni äter, alltid intressant! :-)Vad händer nästa helg? ;-) Kram Ann

    SvaraRadera
  2. Mormor o Morfar16 maj 2009 kl. 19:26

    Det är klart att tältet och lilla huset är kvar hos mormor o morfar, vi längtar så mycket tills det blir sommarlov och att Emma och Alexius kommer till oss. Vi kommer till helgen och fixar det här med dieten

    SvaraRadera