tisdag 3 november 2009

Kalas

Min alldeles egna lilla riddare!
Och min posernade ängel!
Tänkte först inte ha något kalas i helgen men på fredag kväll så kändes det lite tråkigt så då kom vi på att ha lite kalas med Micke, Rebecca och Lovina. Enligt min plan skulle jag åka till systemet klockan 10 och handla lite. Ville passa på medan det var lite folk eftersom barnen skulle med... men... lördagen var visst röd-dag... dvs. systemet är stängt.
Snälla Sara kom med en flaska vin och Micke och Rebecca hade med sig vin så det ordnade sig ändå till slut:-)
Inte behövde jag klä ut mig heller... kvasten ställde jag i hörnet...

Köttbullar och korv till barnen (och Robert) och massor av räkor och ost till oss vuxna...
Lite ångest över all ost så till slut blev det gymet på måndagen... eller rättare sagt... eftersom jag vill äta massa ost och räker igen så känns det bättre om man har tränat lite i alla fall mellan varven :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar