fredag 6 november 2009

snart sängdags...

Jaha... klockan är tio och barnen har precis somnat efter en kväll framför IDOL. Väntar nu bara på röstningen... som i och för sig inte spelar någon större roll eftersom jag ändå inte behagar att rösta... men Mariette är en klar favorit...

Inte kan man börja packa än heller... skulle väl se lite väl desparat ut att börja packa redan nu för en resa till Göteborg som ska ske om typ tre veckor... men det ska bli såååå nice! Fick den snilleblixten i går kväll och i dag blev resan bokad... och tänka sig... bara jag själv ska åka... vad ska de andra i familjen göra kan man ju fråga sig... Tycker nog att det kan vara bra för samtliga... fredag till söndag ska väl dom kunna klara sig utan mig... men klarar jag mig utan dom... det är frågan... men att bo hos brorsan och Helen, shoppa i stan, gå på julmarknad på Liseberg, äta julbord, sitta i ett tåg tre timmar per resa helt tyst och själv... hmmm =) :-) .... tänk vad glad och bra man mår när man kommer hem igen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar